Uiteraard doen we ons best om jou zo goed mogelijk te helpen, daar draait onze dienstverlening om. Ben je daar niet tevreden over, dan horen we dat graag van je. Want alleen dan kunnen we je verder helpen.
Maak je onvrede eerst aan ons bekend
Bespreek je onvrede eerst persoonlijk of telefonisch met ons. Wellicht kan een van onze medewerkers je klacht direct verhelpen.
Formeel een klacht indienen
Kom je er samen niet uit met een van onze medewerkers of ben je van mening dat je financiële schade leidt door ons handelen of nalaten? Dan kun je een klacht bij ons indienen via compliance@rivez-zuiderhuis.nl.
Na ontvangst van de klacht sturen wij je binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging waarin wij vermelden wie jouw klacht gaat behandelen. We streven ernaar om binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie op je klacht geven. Alle correspondentie rondom je klacht leggen we vast in een intern klachtdossier dat vertrouwelijk wordt behandeld.
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Bij de behandeling van je klacht doen wij ons best om deze naar jouw tevredenheid op te lossen. Wanneer dit niet lukt, dan kun je als consument je klacht uiteindelijk voorleggen aan het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
Dit moet je doen binnen één jaar nadat je de klacht bij ons hebt voorgelegd of binnen drie maanden nadat je een definitieve beslissing van ons hebt gekregen; de langste van deze termijnen is geldig. Ons aansluitnummer bij het Kifid is 300.002188.
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon (070) 333 89 99
consumenten@kifid.nl
www.kifid.nl
Heb je vragen, dan kan je terecht bij onze collega's. Op de website van onze individuele merken vind je per locatie de contactgegevens.